14 Ocak 2010 Perşembe

Şirin Payzın'ı şoke eden tepkiler


Ağzından bir söz çıktı, linç kültürü devreye girdi. CNN Türk'ün dış haberler müdürünü abartıp "siyonist" sözcüsü ilan ettiler.,
GAZETECİLER.COM - CNN Türk'ün dünkü haber toplantısında İsrail ile yaşanan büyükelçi krizi konuşulurken Şirin Payzın'dan şaşırtan yorumlar gelmişti. Bu sözler, İsrail'i savunuyor şeklinde algılanınca Şirin Payzın şoke oldu... Bazı siteler Şirin Payzın'ın sözlerini daha farklı noktalara çekip, onu "siyonist sözcüsü" ilan etti.
BEN SİYONİST SÖZCÜSÜ OLABİLİR MİYİM?

Gazeteciler.com'un görüştüğü Şirin Payzın, sözlerinin bu noktaya çekilmesinin şokunu yaşıyor... "Ben nasıl siyonist sözcüsü olurum" diyerek isyan eden Şirin Payzın;
-"Benim Ayalon'un yaptığını savunmam mümkün olabilir mi? Ben İsrail sözcüsü ya da tarafında nasıl olabilirim. Benim o gün söylediklerim ve vurgulamak istediğim felsefe çok başkaydı. Sözlerim yanlış anlaşıldı" dedi.

BEN DEDİM Kİ...

Peki Şirin Payzın aslında ne demek istemişti. Sözleriyle İsrail tarafını tutuyormuş gibi nasıl algılandı... Şirin Payzın, "Ben orda başka bir felsefeden bahsediyordum. Davos'da Erdoğan daha sakin ve esprili bir yaklaşım sergileseydi daha iyi olurdu diyorum. Bu tür sözler söyleyince karşı taraftan da Ayalon gibi radikal isimler çirkin ve küstah açıklamalar yapabilir demek istedim" diye konuştu...

GAZZE ZULMÜNÜ NASIL SAVUNURUM

Şirin Payzın, "Benim İsrail'in yaptığı Gazze zulmünü savunmam nasıl mümkün olabilir. Oraya gitmiş, o acılara tanık olmuş, oradakilerin sesini duyurmaya çalışmış bir gazeteciyim ben... Erdoğan ile ilgili o yorumumda fikirleri sakinlikle ifade etmenin gereğine dikkat çektim. Erdoğan da fikirlerini sakinlikle ifade etseydi, uluslararası kamuoyundan daha çok oy toplardı. Sonuç itibariyle Peres bu Ayalon gibilerinden değildi..." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder