12 Ocak 2010 Salı

Kocasını casus telefonuyla dinlemiş


Boşanma arefesinde olduğu kocasını dinlemeye karar veriyor. Ve işe yeni bir telefon almakla başlıyor. İşte ayrıntılar;
Boşanma davası açan Bahar Aysan, “Eşime onu dinleyeceğini söyledim” dedi. Eşler arasında bu tip dinlemelerin suç teşkil etmeyeceğini belirten Aysan’ın avukatı da Yargıtay kararını emsal gösterdi

Eşi Talip Aysan’ı yasadışı yollarda dinlettiği iddia iddiasıyla gözaltına alınan ve savcılıkça serbest bırakılan mobilya tasarım firması B&T Plus’ın ortaklarından Bahar Aysan, eşini dinlettiğini kendisine de söylediğini ifadesinde anlattı. Aysan’ın avukatı Mustafa Gökhan Ahi ise, “Müvekkilim ile şikâyetçinin evli olması nedeniyle eşler arasında bu tip dinlemeler suç teşkil etmez” diyerek bu yöndeki bir Yargıtay kararını emsal gösterdi.

İşte ifadesi

Aysan, ifadesinde şunları söyledi: “18 yıllık evliyiz. Son zamanlarda aramızda anlaşmazlıklar çıktı. Geçen şubat ayından itibaren ayrı yaşıyoruz. Halen boşanma davamız sürüyor. Davayı ben açtım. Eşim son dönemde bir cemaat ile takılmaya başladı. Bu cemaat nedeniyle işlerini aksattığı gibi, benim de yüzde 45 ortağı olduğum Batı Metal isimli şirketimizin paraların bu cemaate aktarıyordu. Ben bundan çok rahatsız olmuştum. Kendisine sorduğumda kabul etmiyordu.”
“Ben de bunu ispatlamak amacıyla şayet para aktarımı varsa bunu tespit etmek amacıyla kendisini dinlemeye karar verdim. Bu amaçla internetten yaptığım araştırmada herhangi bir telefon üzerine dinleme amaçlı bir yazılım yüklendiğini öğrendim. Aldığım bir telefonu internetten bağlantı kurduğum, kimliğini bilmediğim kişilere bu programı yüklettim. Yine internetten yaptığım araştırmada bir dörtlü priz içine yerleştirilmiş ortam dinleme cihazı da bulmuştum. Bu cihazı da telefona program yükleyen kişiden satın aldım. Geçen yıl temmuz veya ağustos ayları içerisinde bu telefonu eşime hediye ettim. Eşime, ‘seni dinlerim’ dedim. O da ‘Dinlersen dinle’ dedi. Yani kendisine onu dinleyeceğimi söyledim. Onun da bundan bilgisi vardı. Yaptığım dinlemelerde herhangi birşey tespit edemedim. Elimde herhangi bir kayıt yoktur. Kendisini tehdit etmedim, şantajda bulunmadım.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder