12 Ocak 2010 Salı

Çiğdem Anad nasıl dayak yedi?


Çiğdem Anad Beyoğlu'nda eşiyle ve bir arkadaşıyla yürürken kendini bir anda yumruk yumruğa kavganın içinde buluyor.
Çiğdem Anad NTV'de ekrana gelen '10 Kadın' programında Beyoğlu'nda eşi ve bir arkadaşı ile birlikte yaşadığı kavgayı izleyenlerle paylaştı.

Televizyongazetesi.com'un haberine göre 4 tane 20'li yaşlardaki gencin 'Kim daha uzağa tükürür?' iddiasıyla sokakta tükürmekte olduğu sırada yanlarından geçtiklerini anlatan Çiğdem Anad, yaşanan olayı şöyle aktardı:

3 YUMRUK YEDİM DUVARA YAPIŞTIM

"Benim eşim çok sinirlendi, açıkca gitti, saldırdı. Önce uyardı tabii... 'Tükürmeyin' dedi, devam ettiler. Tekrar uyardı, devam ettiler. Gitti, saldırdı 4 kişiye. Yanımızdaki arkadaş son derece nazik. Hiç kavgaya girmemiş o güne kadar. Önce bana gözlüğünü, sonra cep telefonunu, sonra saatini verdi. O da girişti. 4'e 2, dedim ki hani 'Benim de girmem gerekiyor.' Ben de daldım işe, mecburen. Geçen yıl oluyor. Tabii 3 yumruğu yedim duvara yapıştım, bir kenarda buldum kendimi. Fakat bunlar bayağı dövüştüler. Hani 4'ü hasar gördü ama bizim ikisi de bayağı dağıldılar."

Anad, yaşanan bu olaydan sonra 3 gün eşi ile küs kaldıklarını belirtti ve bunun sebebini şöyle anlattı: "Sadece yumruk yumruğa bir kapışma olacağını bilsek tamam ama bu adamların cebinden her şey çıkabilirdi ve bugün siz 9 kadın halinde programı devam ettirebilirdiniz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder