14 Ocak 2010 Perşembe

Hava yastığı küçük kızı öldürdü


Annesinin yanında seyahat eden 10 yaşındaki kız, 55 kilometre hızla yaptıkları kazada hayatını kaybetti .
Annesinin yanında, yolcu koltuğunda seyahat eden 10 yaşındaki kız, annesine cep telefonundan mesaj etmeye yardım ederken karıştıkları kazada hayatını kaybetti.
Büyükbabasına cep telefonundan mesaj atmaya çalışan Chloe Bunney, mesajı atarken bir sorunla karşılaşınca koltuğunda öne doğru eğilip, annesinden yardım istedi.
Ön koltukta seyahat etmek için gereken yasal boy sınırından 10 santim kadar uzun olan küçük kız, emniyet kemeri takılı halde annesinin dikkatini dağıtınca, o anda 50-55 kilometre hızla giden Volkswagen Golf marka otomobil kontrolden çıkıp, iki farklı araca çarptı.
Kaza esnasında devreye giren yolcu hava yastığı küçük kızın kafasına büyük bir hızla çarpıp, kafatasının kırılmasına yol açtı.
Hemen hastaneye kaldırılan küçük kız kurtarılamazken, görgü tanıkları, kızın annesinin "Benim hatamdı, benim hatam. Telefonuma baktım ve dikkatim dağıldı" dediğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder