29 Ocak 2010 Cuma

Bu çocuk 15 yaşında ama 'dev' gibi


Sadece 15 yaşında ama tam 2 metre 10 santim boyundaki "minik dev", büyümeye devam ediyor!

İngiltere, Lancashire'da yaşayan 15 yaşındaki Bradley Fisher'ı görenler bir daha unutamıyor, çünkü yaşına rağmen tam 2 metre 10 santim uzunluğunda ve uzamaya devam ediyor.

Southlands Lisesi'nde eğitim gören Bradley, okulundaki yaşıtları arasında en kısa boylu olan 1.37'lik arkadaşı Zoe McDermott'ın yanında tam bir dev gibi duruyor.

İlkokulu bitirmeden babasından uzun boya sahip olan Bradley, 16 yaş altı ulusal basketbol takımına da seçildi.

"Basketbol oynamayı seviyorum, boyum çok avantaj sağlıyor" diyen Bradley, kapılardan geçerken eğilmek zorunda kalmak dışında hiçbirşeyin uzun boylu olmak kadar iyi olamayacağını söylüyor.

"Uzun olmayı seviyorum, arkadaşlarım ve ailem de bunun iyi olduğunu düşünüyorlar. Kıyafet alırken en büyük beden sipariş ediyorum ve üzerime olması için dua ediyorum" diye konuşan 15 yaşındaki dev, anaokulunda da herkesten uzun olduğunu da sözlerine ekliyor.

Daha şimdiden Michael Jordan'dan uzun boya sahip olan Fisher, arkadaşları ve öğretmenleri tarafından da çok seviliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder