14 Aralık 2009 Pazartesi

Eleman arıyorum ilanıyla tecavüz


Adana'da "Eleman arıyorum" ilanıyla 18 yaşındaki G.T.'ye iş görüşmesi sırasında tecavüz edip, çıplak fotoğraflarını çektiği iddia edilen Hasan D. (26) hakkında 8 yıldan 15 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Lisede öğrenim gören G.T. geçen ay Çakmak Caddesi'ndeki bir işyerinin camına yapıştırılmış "Eleman arıyorum" yazılı ilanın altındaki telefonu arayıp iş hakkında bilgi istedi. İlanı asan ve temizlik şirketi olduğunu söyleyen Hasan D. genç kıza, pazarlarda kumaş ve plastik eşya sattıklarını belirtti.

ÇIPLAK FOTOĞRAFLA ŞANTAJ
G.T. de, ailesiyle görüşüp izin alması halinde kendisini arayacağını belirtip telefonu kapattı. Hasan D. birkaç gün sonra G.T.'nin telefonunu arayıp, "Ne oldu? İş konusunda ailenizle görüştünüz mü?" diye sordu. G.T. de, "Ailem izin vermedi. Ben sekreterlik ya da büro elemanlığı gibi iş arıyorum" dedi. Bu sözler üzerine Hasan D., "Ben size yardımcı olurum" diyerek G.T. ile iş görüşmesi için 5 Aralık'da buluştu. Anne ve babası hastaneye giden G.T. evinde kabul ettiği Hasan D. ile görüşürken, iddiaya göre tecavüze uğradı. Hasan D., genç kızın çıplak fotoğraflarını da çekti.

Tecavüzün ardından Hasan D.'nin kendisine sürekli telefonla arayıp birlikte olmak için fotoğraflarla tehdit etmesi üzerine G.T. polise giderek şikayetçi oldu. Gözaltına alınan zanlı Hasan D. yakalanıp tutuklandı.

Yapılan soruşturma sonunda Cumhuriyet Savcısı, Hasan D. hakkında Adana 3'üncü Ağır Ceza Mahkemesi'nde "Cinsel saldırı, şantaj" suçlarından dava açılmasını talep etti. İddianame mahkemece kabul edilirken, hakkında 8 yıldan 15 yıla kadar hapis cezası istenen Hasan D. önümüzdeki günlerde yargılanmaya başlayacak.

"KENDİ İSTEĞİYLE BİRLİKTE OLDUK"
Hasan D. tutuklandığı nöbetçi mahkemede, G.T.'nin iş için kendisini aradığını doğrulayarak cinsel ilişkinin kızın kendi rızası sonucu yaşandığını öne sürdü. Hasan D., "İş için kendisine yardımcı olurken arkadaş olduk. Beni evlerine davet etti. Evi gezdirdi. Yatak odasında birlikte olduk. Çıplak fotoğraflarını çekmedim, giyinik çektim" dedi.

"ZORLA TECAVÜZ ETTİ"
G.T. ise polisteki ifadesinde Hasan D.'nin kendisine nasıl tecavüz ettiğini şöyle anlattı: "İş görüşmesi yaparken yanıma oturdu. Eliyle cinsel tacizde bulununca (Ne yapıyorsun?) diye kendisini itip kaçtım. Yatak odasına girerek kapıyı kilitledim. (Kapıyı aç) diye bağırınca etraftan duyanlar olur düşüncesiyle olayı büyütmemek için kapıyı açtım. Çekip gideceğini düşünürken beni yatağa itekledi. Bir eliyle ağzımı kapattı. Diğer eliyle de üzerimdeki giysileri çıkarttı. Daha sonra kendi giysilerini çıkartıp bana zorla tecavüz etti. Üzerini giyindikten sonra cep telefonunu gösterip, tecavüz anını telefonla çektiğini belirtip beni tehdit edip gitti. Daha sonra beni devamlı arayınca şikayet etmek zorunda kaldım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder