19 Ocak 2010 Salı

TIR'ın freni patladı 11 araca çarptı


Gaziantep'te korkutan kaza! Freni boşalan TIR, önündeki 11 araca çarparak durabildi.


Gaziantep'te freni boşalan bir TIR'ın önünde seyreden 11 aracı ezmesi sonucu meydana gelen kazada 5 kişi hafif şekilde yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Gaziantep-Osmaniye karayolu üzerinde Tugay Nizamiye girişi önünde meydana gelen kazada, Abdulselam A. yönetimindeki 47 PD 496 plakalı TIR'ın freni boşaldı. Freni boşalan TIR, önünde seyreden 11 aracı sürükleyerek birçoğunu refüje çıkarırken, bazı araçları ise adeta ezdi. TIR ile birlikte toplam 12 aracın büyük çapta zarar gördüğü kazada 5 kişi hafif şekilde yaralandı. Yaralılar ambulanslarla hastaneye kaldırılırken, kaza sonrası yol bir süre trafiğe kapatıldı.

Kazada adeta hurdaya dönen otomobilinden yara almadan kurtulan Recep Özalagöz, TIR'ın bir anda üzerlerine geldiğini belirterek, "Ben de TIR ile başka bir araç arasında sıkıştım kaldım. Hurdaya dönen otomobilimden yara almadan kurtuldum" dedi.

Gaziantep'e hasta getirdiğini kaydeden Ramazan Şahan ise, TIR'ın önüne gelen araçlara çarptığını ifade ederek, "Biz de köyden geliyorduk. 2 hasta bayanı Gaziantep'teki yakınlarımızın yanına götürüyordum. Bir anda TIR bizim aracımıza çarptı ve önüne gelen araçlara çarparak devam etti" diye konuştu.

Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder